Peliohjelmointi

Kursseilla opeteltiin peliohjelmointiin kuuluvia perusteita kuten mm. käsikirjoituksen tekemistä, suunnittelua, pelimoottorin käyttöä (Unity) ja mallintamista (Blender). Projektikurssilla harjoiteltiin myös tiimissä työskentelyä. Olin viisi henkisessä tiimissä neljän vaihto-oppilaan kanssa.
Teimme hakkerointi-aiheisen tower defence pelin, jossa pelin kulku on hieman erilainen perinteisiin genrensä peleihin verrattuna.
Minun päävastuullani oli pelin äänimaailma ja tiimin kotisivujen kehittäminen. Olin myös osana pelin yleisen ulkoasun ja käyttöliittymän ulkoasun suunnittelua.

Zero Day Exploit (ZDE)

“Mess with the best or die like the rest!”
This tower defense game introduces the attack and defense on both sides while managing a strategy among the systems as you fight to maintain control.
The hackers find their way of life under attack from an unknown force, and their recent activities have sparked outrage in the community. A vote for attack and identification of this enemy has been called and the challenge of doing so has been taken up by the hacker elite.